niedziela, 4 stycznia 2015

Bransoletka "DLA ŁASUCHA", czyli serca w najsłodszej postaci - WOŚP 2015

I w tym roku Biżuteryjki dla WOŚP nie zawodzą.
Już poprzedniej zimy słyszałam o akcji Biżuteryjek, jednak nie wykonywałam jeszcze wtedy biżuterii, a poza tym nie miałabym odwagi się dołączyć. W ostatnich miesiącach roku 2014 postanowiłam się przełamać i wziąć udział w akcji Modeliniarek dla WOŚP. Bo przecież o to w tym wszystkim chodzi - aby przełamywać bariery, oczywiście w dobrej wierze. :)


Modeliniarki to moim zdaniem szczególny "rodzaj" Biżuteryjek. Materiałem, z którego tworzymy nasze charmsy nie jest drogocenny drut srebrny, tak jak w wire wrappingu, nie szyjemy także z prześlicznych sznureczków, jak w sutaszu, nie haftujemy koralikami, jak w beadingu. Do naszych zawieszek używamy masy polimerowej termoutwardzalnej Fimo i Premo, czyli po ludzku - modeliny wysokiej jakości. Jest ona dostępna dla każdego. Znajdzie się w każdym dobrym papierniczym. Do tworzenia biżuterii nie trzeba specjalnych surowców. Wystarczy modelina, jakieś półfabrykaty, dwie sprawne rączki i oczywiście serce. Moim zdaniem to niesamowite, że z czegoś tak prostego, można zrobić coś tak pięknego...

Czym się charakteryzują nasze projekty? Oczywiście metalowe wykończenia są ze srebra próby 925. Wszystkie elementy są ulepione tylko z najwyższej jakości mas - Fimo i Premo. W każdej z zawieszek jest serce. Może nie zawsze je widać, bo czasami to tylko takie duchowe serduszko i trzeba je sobie wyobrazić. A czym się różnią, co je dzieli? Jak to powiedziała Osóbka z poczuciem humoru składająca aukcje "Poza tym, co charmsy łączy – wszystko! Każdy jest inny, każdy niepowtarzalny, wykonany w technice, w której pracujemy na co dzień. Totalny misz-masz z sercem!" Ten fragment mnie rozbroił :D

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


W tym roku Modeliniarki przygotowały 3 bransoletki. Po wielu tygodniach ciężkiej pracy, zamieszania w grupie, a nawet sporów, Modeliniarki pod przewodnictwem Eweliny Makutynowicz wykonały:
 - Bransoletkę "DLA ŁASUCHA"
 - Bransoletkę "ŻYWIOŁY"
 - Bransoletkę "PASTELOWE SŁODKOŚCI"
Ja w tym roku wzięłam udział w dwóch projektach. Dziś słówko o jednym z nich.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
Bransoletka 
"DLA ŁASUCHA"



Z mojego ulepka jestem w pełni zadowolona. Zgadniecie, co jest moje? Przygotowałam croissanta delikatnie polanego czekoladą i udekorowanego cukrowym malinowym serduszkiem. Trzyma się w kolorystyce, wymiarowo jest OK i nieskromnie powiem, że wyszedł bardzo realistycznie ;)


Kolaż wykonała: Małgorzata Florczak

Ooo, no i nawet Biżuteryjki na swoim fanpage reklamują naszą bransoletkę :)



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


BRANSOLETKĘ WYKONAŁY:
 -CHARMSY:
    - Anna Górecka
    - Natalia Burycz (Natajka)
    - Monika Pilch (Modelinarnia)
    - Maja Mitsu Ciecierska (Maya Art)
    - Ala Kamińska (Letterka Jewellery) - JA :)
    - Aniela Kukla
    - Anna Grześkiewicz (Lemon Lovely)
    - Marta Rybicka (Modeliniec)

 -BAZY:
    - Justyna Faron
    - Marta Zuzanna Janiec
(Roccka Tworzy)

 -PUDEŁKO:
    - Dorota Trzpiot

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


BRANSOLETKĘ MOŻECIE LICYTOWAĆ TU


A niżej inne linki związane z Biżuteryjkami dla WOŚP:
Strona: http://bizuteryjkidlawosp.pl

2 komentarze:

  1. Śliczna bransoletka, poczytałam o niej na stronie aukcji, bardzo mi się podoba. Zarówno piękne charmsy, jak i obie bransoletki (te do których doczepia się przywieszki), oraz śliczne pudełeczko <3 Szkoda że taka droga (bo 140 zł to jednak za bransoletkę dosyć sporo) :( i i tak pewnie bym nie wygrała licytacji...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Wam wyszła :)
    Ja miałam włączyć się w żywioły, ale niestety coś mi wypadło i się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tutaj trafiłeś, zostaw po sobie ślad :) Nie musisz pisać całych rozdziałów na temat konkretnych postów - wystarczy jedno zdanie, a na pewno zrobi mi się miło ^^ Z góry DZIĘKUJĘ :)

Moderuję komentarze, aby żadnego nie przegapić i dokładnie każdy przeczytać, dlatego nie zdziw się, jeżeli Twój komentarz od razu nie pojawi się na blogu :)

W sprawach nie związanych z postami piszcie tu: letterka.jewellery@gmail.com